ANP Strategie pentru majorarea veniturilor extrabugetare (proiect)

Prison industryANP transmite pentru observatii proiectul de Strategie pentru majorarea veniturilor extrabugetare pentru perioada 2013-2016, cu rugămintea de a ne exprima punctul de vedere, respectiv de a completa/modifica documentule atasate. Propunerile pot fi transmise pana la data de 17.10.2013, pe adresa de e-mail cristinel.timofte@anp.gov.ro

1. Adresa elaborare Strategia pentru majorarea veniturilor extrabugetare pentru perioada 2013-2016
2. Strategie majorare venituri extrabugetare – 30 septembrie
3. Diagrama gantt Strategia pentru majorarea veniturilor extrabugetare pentru perioada 2013-2016
4. Schema functionala Strategiei pentru majorarea veniturilor extrabugetare pentru perioada 2013-2016

Bonus
5. Adresa ANP incalzire

12 Comments

  1. Strategii ANP au auzit oare ca economia de piata se bazeaza pe cerere si oferta. Viziunea unor oameni care fara strategii gandite de ANP au in prezent o folosire mare la munca si implicit venituri din munca cu ppl au inteles acest lucru.
    Daca niste minti odihnite din ANP vor aplica astfel de strategii in care cei care ar trebui sa se ocupe de munca cu detinuti se vor ocupa de invitatii scrise, deplasari pe la fosti beneficiari, realizarea de studii pentru stabilirea tarifelor(date de la Institutul de Statistica), organizarea unor sedinte de negociere cu potentiali parteneri comerciali ???,informari scrise a conducerii unitatii si propuneri de masuri pentru respectarea clauzelor contractuale(nu informari verbale cu solutii,ce pot fi date pe moment nu peste 1-2 saptamani) si cel mai tare analiza nivelului de satisfactie ???? a beneficiarilor prestarilor de servicii plus alte aberatii, ma tem ca va duce la ocuparea timpului de munca a acestora cu hartii si argumente justificative a nerealizarilor mai putin cu munca efectiva.

  2. Asta sa înţeleg că este “Stategia mică” sau “Strategia derivată din Strategia ANP 2013-2016”. Părerea mea e că se joacă cu vorbele d-ale managementului fără să fi citit măcar primul capitol dintr-un curs elementar de management. Nu prea le au ei cu aşa ceva dar cred că dă bine la imagine. Oricum, simpatici ca întotdeauna……. Ce-i împiedică acum să meargă la furnizori, le trebuie neapărat o Strategie?

  3. Domnule Dumitrascu,ce ne pueti spune despre norma de hrana?cand va fi sa o luam in parametrii normali.Este 821 de lei pentru luna de 31 zile.Am vazut acest lucru pe simularile de salarii(Legea 284) trimise la ANP. Va multumesc.

    • Tocmai am discutat cu reprezentantii DEA – ANP. Verifica si avem un raspuns. UPDATE Intr-adevar NH a crescut la 27 de lei pe zi, dar prin OUG 84/2012 ramanae plafonata la nivelul anului 2012. Din cate-mi amintesc am mai avut discutia asta acum vreo 2 saptamani.

      • Da,am discutat domnule Dumitrascu,doar ca NU am inteles de ce simularile pe 284 s-au facut pe 821.OUG 84/2012 face trimiteri la OUG 19/2012,Legea 182/2012 Legea 283/2011 OUG 80/2010 OUG 37/2008 si prin paradox cu 330/2013. 🙂 🙂
        Capitolul 1
        Art. 1. – In anul 2013 se mentin in plata la nivelul acordat pentru luna decembrie 2012 drepturile prevazute la art. 1 si art. 3-5 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 19/2012 privind aprobarea unor masuri pentru recuperarea reducerilor salariale, aprobata cu modificari prin Legea nr. 182/2012.

  4. Noua strategie propusa de ANP este o struto-camila facuta de oameni care nu prea stiu cum se face munca cu detinutii prin unitati. Daca ar fi citit onorata comisie Decizia 619/2011 ar fi constatat ca 90% din ceea ce sau cinuit sa incropeasca se regaseste acolo sau in alte ordine pe linie de organizarea muncii fara atata birocratie . Prima gafa ar fi ca onorata comisie a omis sau nu a aflat inca ca cei care se ocupa de munca in penitenciare este structura de organizare a muncii, care nu se regaseste nicaieri si care din luna august 2013 nu mai sunt in subordinea Dir. DEA ci in subordine Dir,adj.SDRP.(Evidenta si organizarea muncii) asa cum esa normal.
    In ceea ce priveste birocratia aceasta se va tripla, prin sedinte, chestionare adresate beneficiarilor in care sa ne spuna ce vrem noi (ca sa dea bine chiar daca au reziliat contracte), chemari la negocieri fictive sa avem activitate, iar folosirea la munca va fi la fel sau poate mai mica dar o sa avem harti si asta rezolva totul.
    Nu cred ca acesta comisie a incercat sa discute si afle solutii viabile nu doar vorbarie si hartii cu cei implicati in obtinerea de venituri din unitatile penitenciare care au o folosire mare la munca si impreuna cu acestia sa gaseasca solutii viabile care sa se poata aplica la nivelul intregului sistem penitenciar.
    Totul in acest sistem este facut de mantuiala si rezultatele se vor vedea.

    • cand in practica nu poti sa oferi solutii ce ramane de facut: strategii, obiective, comisii, dezbateri publice, etc…apropos, in privinta acelui proiect de decizie d.g. privind verificarea candidatilor declarati” admis” la SNPAP Tg. Ocna dupa momentul examenului de admitere sper sa nu se transforme si biroul resurse umane intr-o anexa d.p.c.m.p!

  5. Doar 2 idiotenii, asa in treacat, din strategia lu` peste>

    1. Calificarea pepeleilor in jde mii de proiecte cu finantare externa sufoca penitenciarele, in contextul in care e dificil sa atingi indicatorii in toate parteneriatele, anepeul se baga si ne baga in tot felul de proiecte fara sa faca studii de impact cu privire la construirea unor indicatori realisti, iar baza de selectie este limitata. Nu mai vorbim porcariile unor firme al caror domeniu de activitate este `formarea`, care fac concurenta neloiala structurilor anume desemnate de stat pentru a coagula eforturile de formare (anofm sau ajofm-uri) si care, in multe cazuri, se desfiinteaza la scurt timp dupa finalizarea proiectelor – noroc ca posdru-urile astea se urmaresc vreo 25 de ani, poate asa mai aflam si noi cate ceva despre spalarile de bani ale unora, poate dupa pensionare;

    2. Banii obtinuti din vanzarea de obiecte este o alta prostie, in contextul in care materialele necesare pentru creatie nu sunt asigurate niciodata, asa ca …fugi dupa sponsori si apoi vinde, asta daca DEA nu iti baga bete in roate la stabilirea de valoare, inventariere, sau la acte pentru donatii si sponsorizare etc.

Comments are closed.