Conditii de munca, standard Rabla

Conditii de munca, standard Rabla
Conditii de munca, standard Rabla

Colegii de la Penitenciarul Targsor amintesc periodic ANP si dimpreuna, sefilor de la justitie, ca treaba e deloc oabla in materie de conditii de munca. Un exemplu la indemana este rabla denumita abuziv autobuz care-i transporta la si de la serviciu, ANP refuzand sa aloce fonduri pentru una noua in pofida cererilor mai mult decat repetate  adresate de catre conducerea unitatii. AICI detalii.

Autobuzul penitenciarului Ploiesti Targsorul Nou este un pericol pe drumurile publice din cauza starii avansate de degradare

Sindicatul Equitas Targsor este afiliat Federatiei Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor  membra a Confederatiei Cartel Alfa. Presedintele Adrian Grigoroiu doreste sa aduca in lumina dificultatile cu care se confrunta angajatii din penitenciarul Ploiesti – Targsorul Nou.

Adrian Grigoroiu: Nu vreau sa aduc laude domnului ministru al justitiei Tudorel Toader  pentru faptul ca a aprobat suplimentarea posturilor din sistemul penitenciar cu 1000 de posturi deoarece mai sunt foarte multe lucruri de rezolvat (statutul functionarului public, plata orelor suplimentare, imbunatatirea conditiilor de munca etc). Asteptam sa vedem cum va suna actul normativ prin care domnul ministru ne-a asigurat ca se vor  platii orele suplimentare (speram sa nu fie omise si cele restante).

La penitenciarul de femei Ploiesti Targsorul Nou sunt inregistrate aproximativ 20000 de ore suplimentare numai in sectorul operativ, in logistica aproape700 iar zile de concediu restante aproximativ 3000 la nivel de unitate. La nivel national se depaseste milionul de ore suplimentare.

Nemultumirile angajatilor din Targsor sunt indreptate spre conditiile de munca improprii (mijloace de comunicare neperformante si insuficiente pentru acei lucratori din sectorul operativ dar si lipsa spatiilor care sa ofere protectie impotriva intemperiilor si canicula la curtile de plimbare).

O mare problema pentru angajati o reprezinta faptul ca, deoarece penitenciarul este amplasat in afara municipiului Ploiesti suntem dependenti de un mijloc de transport care sa asigure deplasarea in siguranta la locul de munca.

Adrian Grigoroiu: actualul mijloc de transport pune in pericol integritatea corporala a lucratorilor deoarece se afla intr-o stare avansata de degradare(vezi imagini), neavand nici macar o sursa de caldura, geamurile nu se mai inchid corespunzator iar daca fereasca Dumnezeu ploua afara, ploua si in interior, acest autobuz fiind un pericol pe drumurile nationale.

Dorim in acest sens sprijin din partea conducerii Administratiei Nationale a Penitenciarelor pentru achizitionarea unui mijloc de transport, sprijin pe care conducerea penitenciarului Targsor in frunte cu directorul unitatii la mai solicitat. Adrese in acest sens au fost facute si de catre sindicatul EQUITAS insa totul a ramas la nivel de promisiune.

Intregul parc auto, cu mici exceptii, este invechit, avem in exploatare masini din  1992 care sunt alocate la norma de combustibil.

Reactia Adminsitratiei Nationale a Penitenciarelor dovedeste nepasare, atat fata de noi angajatii din Targsor dar si fata de bugetul administratiei daca punem la socoteala faptul ca reparatiile anuale ale acestui autobuz trec cu usurinta de suma de 20000 de Ron.

Adrian Grigoroiu presedintele Sindicatului Equitas Targsor face apel pe aceasta cale la conducerea administratiei penitenciare sa acorde sprijin penitenciarului Targsor pentru rezolvarea tuturor problemelor.

Advertisements

4 Comments

  1. Poate ca era f bine dk. în locul contanerului minune de la GR alocau bani pt. autobuzul care transporta salariati unitati Dar iarasi ANP merge pe interese!

Comments are closed.